Zestaw PERSONEL START - system zarządzania personelem
System najczęściej wykorzystywany jest w celu wezwania kelnera do kuchni po odbiór gotowego dania. Dzięki temu klient otrzyma zamówioną potrawę w możliwie najkrótszym czasie od jej przygotowania. Jednocześnie kelner nie musi tracić czasu na sprawdzanie czy zamówienie jest już gotowe, a pozostając na sali jest cały czas do dyspozycji klientów.
Korzyści:
- dyskretny sposób komunikacji między personelem
- obniżenie kosztów przez zwiększoną wydajność pracy personelu
- zoptymalizowana praca obsługi
- zwiększona liczba obsłużonych klientów – szybsza i bezpośrednia komunikacja
- wyższa jakość obsługi, milsza atmosfera w lokalu
- większe przychody
Cechy:
- możliwość współpracy z nawet 20 pagerami
- tablica (zmazywalna) ułatwiająca przypisanie pagera do pracownika
- komunikaty wysyłane jednym przyciskiem
- wezwania do obsługi wysyłane są za pomocą wibracji, światła
- możliwość współpracy z pagerami tekstowymi E467 (komunikat "kitchen")
- możliwość korzystania z kilku transmiterów w jednej restauracji (różne komunikaty dla personelu)
- transmiter ma wbudowaną baterię która pozwala na pracę bez zasilania do 8 godzin.
Skład zestawu (minimum):
Transmiter TX-9560EZ z zasilaczem + 5 pagerów diodowych + ładowarka do 5 pagerów z zasilaczem.