Zestaw NetPage I
Komputerowe zarządzanie personelem. Zadania, przypomnienia, szablony wiadomości, grupowe wezwania i raportowanie to tylko wybrane funkcje.
Korzyści:
- Dyskretny i szybki sposób komunikacji pomiędzy personelem oraz z klientami.
- Najwyższy poziom kontroli personelu przez managera (kierownika).
- Obniżenie kosztów przez zwiększoną wydajność pracy personelu.
- Zoptymalizowana praca obsługi.
- Zwiększona liczba obsłużonych klientów – szybsza i bezpośrednia komunikacja.
- Wyższa jakość obsługi.
- Większe przychody.
Możliwości:
Możliwość podłączenia dowolnej liczby pagerów tekstowych dla obsługi i klientów, z opcją tworzenia grup. Program NetPage pozwala na praca kilku użytkowników – stacji roboczych jednocześnie. Znacznym ułatwieniem jest korzystanie z szablonów wysyłanych wiadomości.
Program pozwala również na:
- Przywołanie personelu – pozwala na wysyłanie wiadomości do jednego, kilku lub grupy użytkowników
- Wiadomość dla klientów – wysyłanie wiadomości dla klientów, zapisanych wcześniej na listę
- Zadania – przypisanie zadania danemu użytkownikowi, w zależności od ustawień otrzymuje powiadomienie o przypisanym tasku na pager, telefon kom. , mail. Zadania mogą być również wyświetlane w task kiosku (ekran dotykowy), z możliwością zamknięcia zadania po jego wykonaniu. Zamknięcie może również nastąpić poprzez wysłanie sms o tresci „idTasku dowolny tekst”.
- Wysyłanie kopi wiadomości wysłanej na pager na adres e-mail użytkownika,
- Ekrany z wyznaczonymi zadaniami dla osób lub grup,
- Archiwum wiadomości/zadań – pozwala na podgląd wysłanych odebranych wiadomości/zadań. Filtrowanie ich po użytkownikach/dacie.
- Szablony - szablony wiadomości które dzielimy na globalne i lokalne. Globalne szablony sa definiowane przez administratora i widoczne dla wszystkich, lokalne użytkownik definiuje dla siebie.
- Alarmy – powiadomienia/przypomnienia. Opcja umożliwia stworzenie powiadomień w formie alarmów jednorazowych lub cyklicznych (jednorazowy, godzinny, dzienny, tygodniowy, miesięczny). Wysyłane na pager/sms/mail.
- Waitlist – kolejki – konfiguracja/parametryzacja
- Taks kiosk – konfiguracja / parametryzacja (dostępny od wersji 1.6)
- Self check-in - jest to kiosk umożliwiający samodzielne wpisanie się na listę (waitliste/kolejke)
- Test zasięgu – test zasięgu transmitera
System jednocześnie obsługuje komunikację z personelem jak i klientami.
Skład zestawu:
Oprogramowanie NetPage dla 5 stanowisk, transmiter TX-74USB + 5 pagerów tekstowy + 2 zasilacze.