lokale-i-sieci-gastronomiczne.jpg

Lokale i sieci gastronomiczne

Rozwiązania umożliwiające łatwą komunikację pomiędzy pracownikami lokalu oraz między obsługą a gośćmi

Server Paging System
system komunikacji dla kucharzy i kelnerów


System usprawniający komunikację pomiędzy pracownikami lokalu gastronomicznego. Najczęściej wykorzystywany w celu wezwania kelnera do kuchni po odbiór gotowego dania. Dzięki temu klient otrzyma zamówioną potrawę w możliwie najkrótszym czasie od jej przygotowania. Jednocześnie kelner nie musi tracić czasu na sprawdzanie czy zamówienie jest już gotowe a pozostając na sali jest cały czas do dyspozycji klientów.

zestaw-personel-start-system-zarzadzania-personelem.png

Wołacz III / Personel start / Personel PRO – komunikacja pomiędzy personelem np. kucharz – kelnerzy. Wezwanie po gotowe i gorące dania.

Push for Service
system przywoływania obsługi kelnerskiej

System umożliwiający przywoływanie obsługi przez gościa siedzącego przy stoliku. Pozwala szybko i wygodnie wezwać kelnera celem np. złożenia zamówienia lub otrzymania rachunku. Zapewnia gościom komfort wyboru najwłaściwszego momentu skorzystania z obsługi jednocześnie skracając czas reakcji kelnerów na wezwanie.

zestaw-wolacz-i-1-przycisk.png
zestaw-wolacz-ii-3-przyciski.png

Wołacz I / Wołacz II  – komunikacja pomiędzy klientem a kelnerem. Przywołanie obsługi do stolika z konkretnym zadaniem np. rachunek kartą (kelner może zabrać od razu terminal)

Key Call
system identyfikacji klientów przy stolikach


System przeznaczony dla obiektów gastronomicznych w których klient dokonuje zamówienia przy barze lub kasie a następnie samodzielnie wybiera stolik i czeka na dostarczenie zamówionego dania przez obsługę.

zestaw-klient-start-powiadomienie-klienta2.png

Klient start – komunikacja pomiędzy personelem a klientami. Najczęściej wykorzystywany w przypadku oczekiwanie na stolik.

Guest Paging System
system powiadamiania klientów

Idealne i nowoczesne rozwiązanie stosowane w lokalach nie posiadających obsługi kelnerskiej np. w pizzeriach. Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje pager (coaster). W oczekiwaniu na przygotowanie dania może poruszać się po całym obiekcie lub też wyjść na zewnątrz. W odpowiednim momencie na jego pager (coaster) zostanie wysłane powiadomienie sygnalizując konieczność odbioru zamówienia.

zestaw-klient-start-powiadomienie-klienta2.png
zestaw-personel-start-system-zarzadzania-personelem.png

Kombo – połączenie dwóch rozwiązań komunikacji z klientami i personelu opartej o jeden transmiter.

O firmie PRINT-SOFT

PRINT-SOFT jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą firm. Zajmujemy się wdrożeniami oprogramowania dla firm, hoteli, restauracji, oraz sprzęt: kasy i drukarki fiskalne, komputery, pos, monitory dotykowe, wagi, szuflady.

Posiadamy w swojej ofercie również kompleksowy system przywoływania klientów - LRS - Long Range Systems

Aktualności

14 październik 2015

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.