Komunikacja w szpitalach i przychodniach
Firma LRS przygotowała rozwiązania komunikacyjne, przywoławcze dla szpitali i przychodni. Systemy LRS działają w branży szpitalnej na całym świecie. W tej dziedzinie wiadomo jak istotna jest komunikacja w szpitalach gdzie czas reakcji może stanowić o życiu. Dlatego bardzo ważne jest aby lekarze otrzymali wezwanie na czas. Np. „Pilny wypadek – pokój 201.”
Podejście do pacjenta również stanowi bardzo istotną kwestię. Zamiast rozdawać numerki, pacjenci przy rejestracji otrzymują pager i w momencie wywołania dostają informację że jest to ich kolej.Szybka komunikacja poprzez zestawy LRS może funkcjonować wyjątkowo dyskretnie przez: wibrację i/lub światło i/lub dźwięk.
Klient Start – to prosty zestaw pozwalający unowocześnić i uporządkować system numerków, zaoszczędzając pracy recepcji oraz zapewniając spokój w wśród pacjentów.Personel Start, Personel PRO - jest to podstawowe rozwiązanie przeznaczone dla komunikacji pomiędzy personelem. Na pagery lekarzy/personelu w razie potrzeby zostaje w ciągu sekundy wysłana wiadomość, która dzięki szybkości przesyłu może ratować życie.
Kombo - To połączenie zestawu obsługującego pacjentów oraz personel.
Zestawy Wołacz I, Wołacz II – służą komunikacji między personelem. Lekarz w gabinecie przez naciśnięcie jednego przycisku będzie mógł przywołać pielęgniarkę innego lekarza po dodatkową opinię lub inny personel wyposażony w pager.
Zestawy Netpage I / Netpage II – to kompletne systemy komputerowe przygotowane z myślą o rejestracji. Pozwala na komunikację z personelem oraz pacjentami. Dodatkową opcją jest wysłanie kopii wiadomości na e-mail użytkownika. System wspiera pracę lekarzy i pielęgniarek jednocześnie mogąc zarządzać kolejką pacjentów do kilku gabinetów.