komunikacja-w-restauracji.jpg

Rozwiązania systemu przywoławczego LRS pozwolą przyśpieszyć pracę personelu oraz polepszyć komunikację z klientami. Zależnie od wielkości restauracji, ilości personelu, ilości stolików i natężenia klientów proponujemy Państwu następujące rozwiązania.

 Korzyści:

  • szybsza obsługa klienta,
  • mniejszy procent zwracanych posiłków,
  • większa rotacja stolików,
  • wygodny sposób na zarządzanie pracą personelu,
  • większa sprzedaż dodatków: napoje, desery,
zestaw-personel-start-system-zarzadzania-personelem.png

Wołacz III / Personel start / Personel PRO – komunikacja pomiędzy personelem np. kucharz – kelnerzy. Wezwanie po gotowe i gorące dania.

zestaw-wolacz-i-1-przycisk.png
zestaw-wolacz-ii-3-przyciski.png

Wołacz I / Wołacz II  – komunikacja pomiędzy klientem a kelnerem. Przywołanie obsługi do stolika z konkretnym zadaniem np. rachunek kartą (kelner może zabrać od razu terminal)

zestaw-klient-start-powiadomienie-klienta2.png

Klient start – komunikacja pomiędzy personelem a klientami. Najczęściej wykorzystywany w przypadku oczekiwanie na stolik.

zestaw-klient-start-powiadomienie-klienta2.png
zestaw-personel-start-system-zarzadzania-personelem.png

Kombo – połączenie dwóch rozwiązań komunikacji z klientami i personelu opartej o jeden transmiter.

O firmie PRINT-SOFT

PRINT-SOFT jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą firm. Zajmujemy się wdrożeniami oprogramowania dla firm, hoteli, restauracji, oraz sprzęt: kasy i drukarki fiskalne, komputery, pos, monitory dotykowe, wagi, szuflady.

Posiadamy w swojej ofercie również kompleksowy system przywoływania klientów - LRS - Long Range Systems

Aktualności

14 październik 2015

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.