Rozwiązania systemu przywoławczego LRS pozwolą przyśpieszyć pracę personelu oraz polepszyć komunikację z klientami. Zależnie od wielkości restauracji, ilości personelu, ilości stolików i natężenia klientów proponujemy Państwu następujące rozwiązania.
Korzyści:
- szybsza obsługa klienta,
- mniejszy procent zwracanych posiłków,
- większa rotacja stolików,
- wygodny sposób na zarządzanie pracą personelu,
- większa sprzedaż dodatków: napoje, desery,
Wołacz III / Personel start / Personel PRO – komunikacja pomiędzy personelem np. kucharz – kelnerzy. Wezwanie po gotowe i gorące dania.
Wołacz I / Wołacz II – komunikacja pomiędzy klientem a kelnerem. Przywołanie obsługi do stolika z konkretnym zadaniem np. rachunek kartą (kelner może zabrać od razu terminal)
Klient start – komunikacja pomiędzy personelem a klientami. Najczęściej wykorzystywany w przypadku oczekiwanie na stolik.
Kombo – połączenie dwóch rozwiązań komunikacji z klientami i personelu opartej o jeden transmiter.