Kasyno i Kręgielnia
Klienci spędzający czas w kasynie czy kręgielni na grze często są tak pochłonięci zabawą, że szkoda im czasu na szukanie kelnera czy obsługi aby zamówić posiłek czy napoje. Rozwiązanie LRS pozwala klientowi na przywołanie obsługi i złożenie zamówienia bez odchodzenia ze stanowiska gry. System LRS pozwala bawić się graczom oraz zwiększyć zarobki dla firmy, dzięki dodatkowym zamówienią na napojach.
Wołacz I, Wołacz II odpowiada za komunikację pomiędzy klientem a personelem. Przywołanie obsługi np. gość kasyna nie musi odchodzić od maszyny aby zamówić drinka. Rozwiązanie to może być wykorzystane również przy stolikach gry przez krupierów – aby wezwać zmiennika, kelnera, kierownika lub ochronę.
Personel Start / Personel PRO pozwala na komunikację pomiędzy personelem w dyskretny i szybki sposób. Doskonałe rozwiązanie dla kucharzy, barmanów aby powiadamiać kelnerów o gotowych zamówieniach dla klientów.