Komunikacja w hotelu klienci personel
Dobrze zaplanowana obsługa gości przy procesie zakwaterowania, brak kolejek i przyjemna atmosfera to jedna z wielu funkcji proponowanych hotelom przez firmę LRS. Od prostych zestawów po pełną administrację kolejką gości i pracownikami.
Klienci Start to podstawowy zestaw dla powiadamianiu gości o możliwości zakwaterowania. Bez zbędnych kolejek i krzyków.
Personel PRO pozwala na przywoływanie personelu do recepcji (boy’a hotelowego, pomocy technicznej, kierownika, personelu sprzątającego) i kierowanie ich do dalszych zadań. Szybki i tani sposób na komunikację z personelem.
Zestaw Kombo to połączenie dwóch zestawów: obsługującego klientów oraz wzywający pracowników.
Zestawy Netpage I / Netpage II - to kompleksowe narzędzie do wysyłania wiadomości / zadań dla pojedynczych pracowników czy całych grup (np. personel sprzątający ręczniki pokój 102). Umożliwia również na współpracę z monitorem wyświetlającym zadania dla poszczególnych osób lub grup (np. pomieszczenia służbowe) i na informację zwrotną dla zlecającego gdy zadanie zostanie wykonane. Netpage posiada wysoki poziom kontroli i pełne archiwum wysłanych wiadomości, co pozwoli zbadać poziom reakcji poszczególnych zespołów czy pracowników.
Dodatkowym atutem jest możliwość połączenia systemu obsługi gości – przy kolejkowaniu i kwaterowaniu.