Komunikacja w hotelu klienci personel

Komunikacja w hotelu   klienci personel

Komunikacja w hotelu klienci personel

Dobrze zaplanowana obsługa gości przy procesie zakwaterowania, brak kolejek i przyjemna atmosfera to jedna z wielu funkcji proponowanych hotelom przez firmę LRS. Od prostych zestawów po pełną administrację kolejką gości i pracownikami.

Klient_Start_m

 

Klienci Start to podstawowy zestaw dla powiadamianiu gości o możliwości zakwaterowania. Bez zbędnych kolejek i krzyków.

Personel PRO_m

Personel PRO pozwala na przywoływanie personelu do recepcji (boy’a hotelowego, pomocy technicznej, kierownika, personelu sprzątającego) i kierowanie ich do dalszych zadań. Szybki i tani sposób na komunikację z personelem.

 

Kombo_m

Zestaw Kombo to połączenie dwóch zestawów: obsługującego klientów oraz wzywający pracowników.

 

NetPage2_m NetPage1_m

 

Zestawy Netpage I / Netpage II - to kompleksowe narzędzie do wysyłania wiadomości / zadań dla pojedynczych pracowników czy całych grup (np. personel sprzątający ręczniki pokój 102). Umożliwia również na współpracę z monitorem wyświetlającym zadania dla poszczególnych osób lub grup (np. pomieszczenia służbowe) i na informację zwrotną dla zlecającego gdy zadanie zostanie wykonane. Netpage posiada wysoki poziom kontroli i pełne archiwum wysłanych wiadomości, co pozwoli zbadać poziom reakcji poszczególnych zespołów czy pracowników.

 

Dodatkowym atutem jest możliwość połączenia systemu obsługi gości – przy kolejkowaniu i kwaterowaniu.

O firmie PRINT-SOFT

PRINT-SOFT jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą firm. Zajmujemy się wdrożeniami oprogramowania dla firm, hoteli, restauracji, oraz sprzęt: kasy i drukarki fiskalne, komputery, pos, monitory dotykowe, wagi, szuflady.

Posiadamy w swojej ofercie również kompleksowy system przywoływania klientów - LRS - Long Range Systems

Aktualności

14 październik 2015

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.