Komunikacja dla personelu kasyn kręgielni

Komunikacja w kasynie

Kasyno i Kręgielnia

Klienci spędzający czas w kasynie czy kręgielni na grze często są tak pochłonięci zabawą, że szkoda im czasu na szukanie kelnera czy obsługi aby zamówić posiłek czy napoje. Rozwiązanie LRS pozwala klientowi na przywołanie obsługi i złożenie zamówienia bez odchodzenia ze stanowiska gry. System LRS pozwala bawić się graczom oraz zwiększyć zarobki dla firmy, dzięki dodatkowym zamówienią na napojach.

  

 Wolacz1_m  Wolacz2_m

Wołacz I, Wołacz II odpowiada za komunikację pomiędzy klientem a personelem. Przywołanie obsługi np. gość kasyna nie musi odchodzić od maszyny aby zamówić drinka. Rozwiązanie to może być wykorzystane również przy stolikach gry przez krupierów – aby wezwać zmiennika, kelnera, kierownika lub ochronę.

  

 Personel Start_m  Personel PRO_m

 

Personel Start / Personel PRO pozwala na komunikację pomiędzy personelem w dyskretny i szybki sposób. Doskonałe rozwiązanie dla kucharzy, barmanów aby powiadamiać kelnerów o gotowych zamówieniach dla klientów.

O firmie PRINT-SOFT

PRINT-SOFT jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą firm. Zajmujemy się wdrożeniami oprogramowania dla firm, hoteli, restauracji, oraz sprzęt: kasy i drukarki fiskalne, komputery, pos, monitory dotykowe, wagi, szuflady.

Posiadamy w swojej ofercie również kompleksowy system przywoływania klientów - LRS - Long Range Systems

Aktualności

14 październik 2015

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.