Aktualności

Przywoływanie obsługi kelnerskiej

Bezprzewodowy system przywoływania obsługi kelnerskiej - LRS Push for Service

LRS Push for Service zapewnia gościom lokali gastronomicznych możliwość szybkiego i wygodnego wezwania kelnera. Z każdego stolika w lokalu można, za pomocą przytwierdzonego do blatu stołu przywoływacza - nadajnika fal radiowych, wezwać odpowiednią osobę.

Jak działa LRS Push for Service

ekran

Urządzenie wyposażone jest w trzy definiowalne przyciski jak na przykład: „obsługa" - za pomocą którego można przywołać kelnera, by złożyć zamówienie; „rachunek" - prośba o rachunek oraz „kierownik" - używany w celu poproszenia kierownika restauracji. 

Po wciśnięciu przez gościa przycisku przywoływacza Push for Service,nadajnik wysyła wiadomość do systemu z monitorem dotykowym, instalowanym przy barze, z którego informacja jest doskonale widoczna dla pracowników sali. Na monitorze wyświetlany jest numer stolika oraz rodzaj życzenia gościa. 

Odpowiedni pracownik widząc komunikat potwierdza go na monitorze, po czym wykonuje żądanie klienta. Czas oczekiwania na usługę jest monitorowany przez system i jest sygnalizowany pracownikom za pomocą koloru podświetlenia żądania klienta. W przypadku przekroczenia czasu reakcji pracownika na życzenie gościa - system wysyła wiadomość o zdarzeniu na pager managera.

LRS Push for Service - Skuteczne zwiększanie liczby gości i średniej wartości rachunku

Push for Service zapewnia gościom komfort wyboru najwłaściwszego momentu skorzystania z obsługi, skrócenie czasu reakcji kelnerów na wezwanie, co przekłada się na szybszą obsługę gości, znacznie większą satysfakcję klientów, zapewniając wzrost sprzedaży i zysków w twoim lokalu.

Korzyści z posiadania LRS Push for Service

  • Zwiększenie średniej wartości rachunku;
  • Przyspieszenie obsługi gości;
  • Zwiększenie rotacji stolików;
  • Najwyższa jakość obsługi;
  • Satysfakcja i lojalność gości.

Urządzenia

Table Genie - trzy życzenia do złotej rybki

table-geni-1Table Genie zapewni twoim gościom możliwość szybkiego i wygodnego wezwania obsługi

Urządzenie wyposażone jest w trzy definiowalne przyciski jak na przykład: „obsługa" - za pomocą którego można przywołać kelnera, by złożyć zamówienie; „rachunek" - prośba o rachunek oraz „kierownik" - używany w celu poproszenia osoby zarządzającej. Powiadomienia są wyświetlane na monitorze podłączonym do odbiornika sygnałów lub wysyłane na pager alfanumeryczny. Współpracuje z transmiterem TX-7501 Total Control.

table-geni-2Wyposażony w trzy przyciski Table Genie działa jak spełniająca trzy życzenia Złota rybka i zapewnia gościom komfort wyboru najwłaściwszego momentu skorzystania z obsługi. Skraca czasu reakcji pracowników na wezwanie, co przekłada się na szybszą obsługę gości, znacznie większą satysfakcję klientów, zapewniając wzrost sprzedaży i zysków w twoim lokalu. 

Cechy 

  • Łatwa instalacja
  • Trzy programowalne przyciski np. wezwanie obsługi, prośba o rachunek, przywołanie kierownika
  • table-geni-3Kontroluje czas reakcji na obsługę
  • Używa 2 baterii alkaicznych  AA
  • Trwałość baterii od 8 do 12 miesięcy
  • Powiadomienie na ekranie podłączonym do odbiornika sygnałów o utracie zasilania
  • Obsługa bezpośrednio przez monitor dotykowy podłączony do odbiornika sygnałów
  • Zwarta, odporna na uszkodzenia obudowa, możliwa do przytwierdzenia do stołu

 

O firmie PRINT-SOFT

PRINT-SOFT jest firmą zajmującą się kompleksową obsługą firm. Zajmujemy się wdrożeniami oprogramowania dla firm, hoteli, restauracji, oraz sprzęt: kasy i drukarki fiskalne, komputery, pos, monitory dotykowe, wagi, szuflady.

Posiadamy w swojej ofercie również kompleksowy system przywoływania klientów - LRS - Long Range Systems

Aktualności

14 października 2015

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.